Spaghetti & köttfärssås♥ fast lök ....

hejhej allihopa ♥
idag har vi haft hemkunskap,jippii (Y)
det var jätte roligt fast Khai & Filip hackade löken,men jag fick ända tårar i ögonen! helt skruvat.
det var jätte gott i varjefall eller hur felicia? våran blev bara så bäst♥
fast i slut ändan sen då, haha jag & felicia ville först nt gå ut på rast för det var så himmla kallt. då sparg vi & gömde oss (''som små barn enligt ragnhild'') sen kom alla efter, då börja alla killar säga att det var mitt & fileles fel men om dom tyckta att det var dumt, varför följde dom efter oss? PUCKON säger jag bara.
ja & i ser ju på rubriken vad vi åt ^^ tog två hela potioner, jag tror nog att alla gjorde det♥
jag måst erkänna att jag är väldigt stolt över min insatts, haha. fast jag & filele tyckta att vi gjorde det mesta, fast enligt killarna gjorde dom ''mest''.




SPAGETTI & KÖTTFÄRSSÅS.






dumma plog som inte var här imorse,!
jag & my var på väg till bussen man fick ta VÄRLDENS fotsteg för snön låg såå högt. sen för att man ska komma över till busshålplatsen är man tvungen att gå över en bunt snö, då sa jag till my: äsch, jag testar väl.
när jag går sjunker jag ner i snön ända upp till låren :'o nt så bra start på en morgon direkt, haha♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var jätte roligt att hemkunskap^^ <333

2010-01-28 @ 16:39:29
Postat av: Anonym

jag vill också ha, men du fick flytta över til den andra gruppen

2010-01-28 @ 16:39:56
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Åh va gott!:D

2010-01-28 @ 17:13:15
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: borisjelic

Vilken låt är din favorit?

2010-01-28 @ 17:36:48
URL: http://britneyinfo.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh vad roligt med hemkunskap, saknar det!

2010-01-28 @ 17:38:56
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Fin blogg

2010-01-28 @ 17:46:50
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0