Rita i ansikten,ansiktsmask & staan ♥

mohaha Lovisa du blev assa snygg på morgonen! ♥
hej på er, idag har Lovisa sovit här från igår:) det har vart jätte roligt på kvällen när hon kom ungefär klockan halv NIO! så kolla vi på let`s dance en stund sen ringde kasper & fråga om vi ville komma till pulcka backen (stavning) vi ville igentligen nt men det var assa roligt hahahahah :) ellehur lollo? ♥
först rulla vi ner från backen sen när hon hade kämpat för att komma upp från den så tog jag sjärtlappen & åkte på henne haha, så gjorde jag så om & om igen ♥
sen när vi kom in mumsa vi  godis sen tog vi bort sminket & satte på ansiktmaskarna :)
vi somna ungefär klockan 1 kanske för jag hade typ sovit 2 timmar dagen innan för nån hade kommit in i mitt rum & snot mitt täke (min bror) :@
sen när vi vakna, haha nu händer det.
Väckar klockan ringde klockan nio, då vakna både jag & hon men lollo somna om efter en halv timma försökte jag väcka henne men det gick inte. så jag gick & hämta en svart & röd smink penna och börja rita i hennes ansikte, hon märkte ingenting hon klia sig bara lite då & då. sen när hon vakna sa jag:

- åh du är så fin, kolla dig i spegeln.
- neej det är jag nt, du har gjort något ellerhur? sa lollo.

- va nej klart jag inte har.
sen kolla hon sig i speglen då börja jag as garva, sen kom hon med smink pennorna och börja rita i mitt ansikte♥
sen åkte vi ner till stan jag köpte två tröjor en på ginatricot: 149 kr, & en annan på lindex, 179:-
är väl nöjdare med den enna tröjan kanske ska lämna tillbaka den enna.

dagens outfit:

korttröja: kappahl, 99:-
Tajts: JC, 149:-
Svart linne: bikbok, 79:-
Vit linne: H&M 99:-




då belv det ingen fest hos mysan ... ♥


Kraamar/ Moiis♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud vad kkul det var, saknar dg bebis <333333333333333333

2010-01-24 @ 18:31:04
URL: http://pinkiiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0