Mera snö ♥

nej nu får det ta att sluta snöa jag blir ju jätte arg. är helt dyngsur och snöig,!
men aja nått man får stå ut med att tag till.
det var väl sådär i skolan imorn har vi hemkunskap för första gången, & jag kan nt fatta att lorraine verkligen satte mig i fileles grupp, det skulle hon ju aldrig göra,!♥
fast den LILLA stunden tyckte jag om henne.
sen ikväll ska jag på träning med bästa orange♥hoppas att våran drömbuss dyker upp snart haha.
sen är det RM (riksmästerskap) om nästan fyra månader♥ett lycka till? & sen är det tävling den sjunde februari i motala, ett lycka till där också? snart ska jag  gå & ta mig ett varmt härligt skum bad^^



först hade jag tänkt sett ut på detta sätt, fast jag kom att det kanske blir föör kallt♥
fast linnet behållde jag.








Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fin i ALLTT!!

2010-01-27 @ 14:52:48
Postat av: Anonym

jaaa det är fett jobbigt att det snöar!!

2010-01-27 @ 14:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0