kull, nu kallat robot leken ♥

haha hejhej ('':  nu helt plötlsig har jag fått denna text istället men aja det är bättre

nu ska ni få höra något kanske väldigt roligt x'D <3 haha.
Jag,filele,hayman,ester,kamillia & somaya var på lunch rrasten ('':
ddå gick vi till lekisbarnen sen kom det någon som fiele känner som heter frida. ddå sa fiele:
- min mamma känner din mamma.till frida.
- oftaa gör hon? omaygaad! sa hon hon sa 'OMG' haha, en 5 åringflicka.
sen börja hon tyyp leka robot sen hon baah :

- nu  ska vi leka robotleken!
jag & ester stog brevid varan sen sa hon te mig : ddu & 'han'.
hahah ester är en tjej.

vi bah: - HAN?
så sa hon : Eller kanske henne då. ni två ställer er där borta ! så vissa hon ett ställe.

sen till dom andra här,här & här. vi hade INGEN anningen om vad vi skulle göra sen sa hon : klara färdiga gåååå! alla bah stog still, sen tillslut sa hon alla på dom två (felicia & hayman tror jag) hon kallar kull för robotleken hahahahahah xd sen börja hon tyyp säga att vi skulle ha yoga
& A L L T !  sen typ sa hon : nu tar alla sin brud & börjar dansa. sen så låsades hon att dö då sa hon att vi skulle säga -nej mästaren dog- hahah xd sen typ ringde det in för dom! normal rast liksom haha. ska ditt imorn också haha (('': <3 tack för dagen alla.


dagens outfit:

tjocktröja: Kappahl 299 :-
Linne: H&M, 99:-
T-shirt: stadium ,25 :- (på rean)
Tajts: Kappahl, 149:-


( guuuuuuud så jag längtar tills vi ska åka till sommarstugan i sommar & bo där)


Kraamar/Moiis♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli roligt om vi ska ha det där i sommarstugan <333

2010-01-27 @ 14:43:59
Postat av: Anonym

hahahahah roligt xd

2010-01-27 @ 14:44:11
Postat av: Anonym

fin stuga & mysig,väldigt.

2010-01-27 @ 14:44:27
Postat av: Anonym

robotleken? hahahahahahahah<333

2010-01-27 @ 14:44:52
Postat av: Anonym

tänker på dig som in i helvete.

2010-01-27 @ 14:45:05
Postat av: Anonym

ester låter som ett kill namn inte för att vara dum

2010-01-27 @ 14:45:30
Postat av: Anonym

ester låter som ett kill namn inte för att vara dum

2010-01-27 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0