Knäät...

hejsan :)♥
idag på idrotten i skolan min, så fick vi välja själva vad vi ville göra, ALLA valde mörkkurragömma men måste hålla med om att det är himla kul^^
fast jag ramla två gånger, första gången satt khai krokben på mig elr så va det inte med flit. andra gången låg det en dum matta ivägen,!
nu sitter ja i soffan & kollar på wallander♥

dagens outfit:

tröja: ginatricot, 149:-
tajts: H&M, 99:-
Linne: JC, 125:-

                                                                                                 

tänk om man hade ett sådant halsband fast själva datan fungerade♥
fast nu drömmer jag kanske
lite mycket^^



imorn är det K-RAUTA med lageet, ansiktsmålnigar,korvsäljning,utdelningar av ballonger & uppvisning♥
skriver mer om det imorn^^






 


Kommentarer
Postat av: Anonym

va roligt för dig :DDD

2010-01-30 @ 09:37:52
Postat av: Anonym

haha det var fett roligt igår på gympaaan <333

2010-01-30 @ 09:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0