klädvalet nu då ♥

åå gud så svårt det ska vara att hitta ett bra klädesplagg som matchar det kan inte vara för mycket svart & vit. Och inte massa färger blandade jag hitta ett som iaf var lite bättre än dom andra klädesplaggen♥
Ja idag då: vi ska började med trä slöjd med den där peter snubben.
sen är det nångon av grupperna som får ha hemkungskap idag :) hoppas det blir vi.
nu har jag jätte brotom för jag ska leta fram en annan väska för min väska som jag hade till träningen igår är helt  D Y N G S U R ! haha.


dagens outfit:

Korttröja: hemmagjord av mig ^^
Vit linne: H&M, 79:-
Svartlinne: H&M, 79:-
mörkajeanstajts: ginatricot, 249:-



lite gammla bilder, men har inte så många bilder på denna data♥

Kraamar/ Moiis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos

2010-01-21 @ 16:22:34
Postat av: Kevin

Snygggggggingd lixom

2010-01-21 @ 16:23:10
URL: http://blabla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0