inlägget från igår rederades.... fast F R E D A G S M Y S ♥ ♥

hejsan på er ♥

förlåt för att jag inte la ut något igår men då var min data helt borta! jag vet inte vad som hände.
jag hade skrivit jätte mycket sen när jag skulle spara raderades det. sorlig historia, haha.
snart ska jag äta lite mumsig frukost sen ska jag till skolan idag är det F R E D A G S M Y S ! ♥♥
kommer skriva mer ikväll & så. för Lollo ska ju komma och vi ska ha spa,fixa med naglarna & kanske sminka varan. kommer bli jätte roligt :)
fast det ser inte ut som att vi kommer hinna med stan, & kan inte på lördag för då ska jag på fest ju hos mysan!
så jag kanske får åka på söndag med mamma♥


dagens outfit:

Långärmadtröja: ginatricot, 99:-
tajts: Kappahl, 99:-
Linne: bikbok, 75:-
racksocker: stockholm, har ingen anning.



Kraamar/ Moiis.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0