bombad med skummi bollar ♥

haha hejhej ♥
idag så har det vart tråkigt i skolan fast det var roligt på idrotten, anton bomba mig & amanda J med skummi bollar, & kasta en basket boll på mig rakt i facet, fast tror inte att han märkte det haha.
snart kmr väl lollo förbi & vi ska ha spaaa! <3 sen ska jag fråga henne om vi kan åka ner till stan imorn vill shoppa lite :)
i helgen nångång ska jag på släkt kalas också ♥
skönt med fredag äntligen liksom.
hitta et jätttteee söött mobil smycke fast har ingen bild på den)'': iaf den var ungefär gladfärgad & så var det nån söt liten figur som hålde i en glass & en ros. G U D SÅ S Ö T ! 

kanske kommer lite bilder från ikväll också, vi får väl se. 


(är man ful så är man)

    

Kraamar/ Moiis

Kommentarer
Postat av: Lovisa <3

det kmr bli as kul ju! <3333333333

2010-01-22 @ 15:50:57
URL: http://pinkiiej.blogg.se/
Postat av: Snyygggg

fin

2010-01-22 @ 16:01:11
URL: http://kolis09.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0