Varför har jag inte intresset längre? )':

chingeling, jag har helt tappat intresset för bloggen min♥ men jag vill ju försätta blogga.
men nu LOVAR jag att ja ska blogga mera.
idag ska man vara med bästa♥ Älskar dig khai. Men du åker iväg & jag får nt träffa dig I EN HEL MÅNAD:O
jag fattar nt att jag låter dig åka iväg,! jag kommer iaf sakna dig.

nu är det bestämmt att vi ska till ullared, vi åker redan nästa helg en lördag. snacka om att jag är spänd fast ser nt fram emot den långa,tråkiga,trista,trötta,jobbiga bussresan!
skriver mer om ullred när jag har shoppat sönder mig.

dagens outfit:

Jeans: bikbok.
Linne: H&M.
Tjocktröja:Kapahl.


just det det gick VÄLDIGT bra i helgen när vi tävlade i RM (riksmästerskap) nivå till och med. Vi fick det fina resultatet, en silver medalj ^^

Poängen.

Matta: 8,65 (tror jag)
Hopp: 8,7
Fristående: 7.45





Jag idag♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar deeejj<333334

2010-02-13 @ 10:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0