tv kväll.

                            

Ikväll blir det melodifestivalen & knappra på chips^^  ♥ såg nt förraveckans avsnitt. 
                                                                                                                                

Nyss så kolla jag på lite gammla kläder som jag använde för ca. 3-4 år tillbaka. Kan kanske säga att men hade en ''jätte'' bra klädstil, haha.
men sen fick jag tanken-jag kanske ska försöka sy en egen tröja? så vem vet jag kanske börjar på den snart.
Nån som vill vara nästan i en månads tid för att tiden ska gå snabbt? för älsklingen åker ju redan imorgon.
ska försöka kanske om nån vecka försöka göra om min header, men måste fråga några proffs sen om lite information^^. nu ska jag kolla på tv.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska också kolla:D

2010-02-13 @ 17:14:07
Postat av: Anonym

<3333333333

2010-02-13 @ 17:14:14
Postat av: Anonym

äslskar deeej<3333

2010-02-13 @ 17:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0