Tillbaka,

förlåt för att jag har tagit ett litet uppehål från min lilla blogg men nu ska jag fortsätta blogga för er där ute♥hoppas att ni uppskattar det. imorn ska vi åka grillor (skridskor) men skolan min elr ja 5:orna i stortsätt.
det uppskatar  i n t e  jag,!
men strunt samma. nu är jag ritktigt himla nervös till tävlingen kom & krama om mig,2 stycken gjorde illa sig i onsdags på träningen när körde 2 flickisar, & snacka om att jag är rädd nu:s
men man får köra sitt eget lilla race genom tumblingen♥

dagens outfit:

Kortärmad: H&M.
Jeansväst: JC.
Tajts:Lager 157.


(vilken liten sötis tarzan på bilden, min katt för er som nt visste)

just det ja, det var det jag skulle berätta jag halka i klassrummet idag, haha♥
jag skulle springa före felicia men då halka jag till, men hon trodde att jag skulle fälla henne, men så vart det nt gmn min^^ kram kram.





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör inget gumman min love uuuuuuu<333333

2010-02-04 @ 20:45:17
Postat av: Anonym

jag vill inte höller åka skriskor imorgon

2010-02-04 @ 20:45:33
Postat av: Anonym

jag vill inte höller åka skriskor imorgon

2010-02-04 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0