Nervöös,!

hej alla glada & sura♥
ihelgen ska vi (orangea) på tävling i motala men jag kanske nt ska åka för mamma säger att vi inte åker om det fortfarande är lika kallt & halt på vägarna. Hon säger att det ska bli värsta snöstormen JUST på söndag!
inte bra ):
hade sett fram mot första tävlingen med orangea men nu kanske vi nt ska åka. typiskt!

aja då är det bara att se fram emot nästa tävling♥fast undra hur länge det är kvar.
under helgen har jag berättat om K-RAUTA.
i måndags var jag med my haha vi spelade monopol ^^ fast vi håller fortfarande på & jag tror vi började i söndags faktist!
men roligt vare.
idag har jag väl nt gjort så mycket utan att blivit '' en anning '' arg på monika (musiklärare).
snart ska jag sätta mig & göra slutet av min läxa & sen mitten & sen början, haha! jag har alltså inte gjort en ända läxa än ^^ 


dagens outfit:

Tajts: JC, 79:-
Linne: ginatricot, 100:-
Tunika: Cubus, 179:-



                                                                                     




mina fötter efter att jag hade kommit hem idag, frös väldigt mycket♥



 

 


Kommentarer
Postat av: dinälskare.

just det dina raggsocker du brukar ha i skolan haha, du är såå söt i dom!

2010-02-02 @ 19:19:52
Postat av: Anonym

söött<333

2010-02-04 @ 20:45:57
Postat av: Anonym

älskar dig älskling§§

2010-02-04 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0